czwartek, 19 września 2013

POWRÓT PO PRZERWIE



Długo nie dodawałam żadnego nowego posta. Mogła bym przytaczać nieskończona ilość wymówek, które każdego dania znajdywałam. Jednak głównym powodem był spadek motywacji - nie tyle co do pisania bo to bardzo lubię, ale do trzymania się planu. Jak z ćwiczeniami było jeszcze ok, bo codziennie zwalczałam stres jeżdżąc na rolkach, rowerze lub biegając to z jedzeniem było gorzej. Notorycznie podjadałam słodycze zajadając stres. Nie mogłam więc zabrać się za pisanie bo prowadzenie "fit bloga" miało zmotywować,a tu klapa...
Postanowiłam więc że będę pisać o tym co mnie codziennie motywuje do działania, a co się nie sprawdza. Jakie odkryłam nowe przepisy, ale też o tym co mnie w danym momencie zajmuję. Chcem pisać też o filmach, blogach, muzyce i wydarzeniach ;)


6 komentarzy:

  1. Ehh, nie martw się!
    Wszystko będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście miałaś chwilę przerwy, ale wróciłaś :) i masz kupę czasu przed następnym sezonem bikini żeby zebrać się do kupy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze są momenty lepsze i gorszę - norma. Chcieć to móc.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tu u Ciebie, szkoda, że się nie udzielasz ostatnimi czasy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie szkoda, że się nie udzielasz :( Zwalczanie stresu za pomocą sportów to świetny pomysł, szkoda, że idzie jesień...

    OdpowiedzUsuń