poniedziałek, 5 sierpnia 2013

SPORT STYLE

Przeglądają ostatnio zdjęcia gwiazd w strojach sportowych, które znane są z dobrego stylu zauważyłam jedną tendencję- króluje czerń. Sama rozglądam się za fajnym zestawem do ćwiczeń który nie będzie starym dresem. Postanowiłam stworzyć kilka zestawów.

Podstawą w strojach gwiazd są czarne leginsy w różnych długościach. O tej poże roku jest bardzo gorąco więc postawmy na czarne krótkie spodenki które będą idealną bazą do zestawów.
130 zł allegro.pl

 79,00 zł fitnesstrening.pl


Do tego dodajmy kolorowe buty. Ja marzę o nike fee run w soczystym kolorze.

Mając takie buty niewiele nam już potrzeba by dobrze wyglądać. Możemy postawić na total blac look i zestawić z czarną górą jak robi to Kim Kardashian co ma optycznie wyszczuplić sylwetkę.

Osobiście wybrałam top, który paskami na ramieniu nawiązuje do koloru butów. 
Jeśli stworzymy taką bazę ubraniową to każda bluza czy kurtka będzie pasować. Jeśli zmienimy któryś element na dowolny to na pewno będzie pasował.
Do niezbędnika dorzucam jeszcze szarą bluzę :)


A Wy macie jakieś ulubione ciuch bez których nie wyobrażacie sobie treningu ?

22 komentarze:

  1. no bo czern jest taka stajlisz ;-) też kręcą mnie nike free run, ale finanse nie pozwalają

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nigdzie nie wybieram bez swoich ulubionych legginsów do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zestaw z bluzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerń jest kolorem bezpiecznym i używanym przez większość ludzi. Jak nie wiemy jaki kolor wybrać wybieramy czarny. Zapraszam: tabletki na odchudzanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam takie nike do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Styl sportowy jest obecnie bardzo na czasie i wcale się nie dziwie. Wygodny strój to pdstawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i bardzo przydatny artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysły i inspiracje. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie poszukuję takich ubrań

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post, praktyczne porady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Sportowy styl jest coraz bardziej powszechny. I zaczyna być połączeniem wygody i elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń