sobota, 3 sierpnia 2013

DO BIEGU, GOTOWI ?



JAK BIEGAĆ BY SCHUDNĄĆ ?
Od paru dni powróciłam do biegania. Jest tak gorąco, że w dzień nie ma mowy o aktywności fizycznej. Gdy zajdzie słońce i zrobi się chłodniej wychodzę by pobiegać. I tu pojawia się kluczowe pytanie: JAK BIEGAĆ ? 


Poszperałam trochę na stronach dla biegaczy i zapytałam eksperta :)

1. Długo, a mniej intensywnie.
Trening który ma spalić tankę tłuszczową powinien trwać przynajmniej 30 min. Warto więc spróbować biec z mniejszą prędkością lecz dłużej. Na początek można zacząć od marszo-biegów.
Ja osobiście pod sam koniec trasy lubię przyśpieszyć i dać z siebie wszystko.

2.Nie zapominajmy że bieg najlepiej zakończyć marszem. By uniknąć zakwasów i przywrócić początkowy puls.



3. TEAM BIEGACZA:


- BUTY -to najważniejsza część garderoby. Jeśli macie zwykłe adidasy też się nadadzą, ale jeśli możecie to lepiej zainwestować w specjalnie zaprojektowane do biegania.Warto zajrzeć do outletów w poszukiwaniu obuwia. Ja tam właśnie zakupiłam swoje, nie są to może nike free, ale dają radę.Kosztowały ok 110 zł :) Są to reebok HIGIH WIRE for running. 


BIUSTONOSZ/ KOSZULKA ja na swój codzienny biustonosz zakładam top z wbudowanym stanikiem sportowym. Takie połączenie daje zapewnia mi komfort podczas biegu. 


- KROKOMIERZ/APLIKACJA NA TEL nada się wszystko co zmierzy dystans i czas biegu. Testuje właśnie kilka aplikacji na telefon. Zapraszam na jutrzejszy post właśnie na ten temat :)

A WY ? Biegacie? 

2 komentarze: